What to say.

Kommer du ihåg första gången vi skrev med varandra? 
Kommer du ihåg vårat första telefon samtal? 
Kommer du ihåg våran första kram?
Kommer du ihåg när du pussade mig på pannan & sa hur fin jag var?
Kommer du ihåg när du började killa mig & jag skratta ihjäl mig? 
Kommer du ihåg, våran absolut första puss?
Jag minns allting som igår.
Jag kommer ihåg exakt allting.
När vi höll varandra i handen, allting var så perfekt.
Kan sitta här & skriva en bok, om dig, hur perfekt du är. 
Men jag vet att du inte kommer inse att det är dig jag vill ha! 
Det vore en dröm om du gjorde det.
Alla säger att jag är värd någon mycket bättre, att jag inte ska tänka på dig, 
men det är inte så lätt när man älskar dig så sjukt mycket som jag gör.
Jag tänker på dig hela tiden, det går inte att sluta.
Tänker på alla våra pussar, alla våra skratt tillsammans.
Trotts att vi har träffats en ända gång, så betyder du allt för mig.
Jag vill glömma dig, men jag kan inte.
Jag lyssnar på låtar, som påminner om dig, hur underbar du är.
Kan du bara inse, att det är dig jag älskar?
Jag somnar av att jag gråter, jag vaknar av att jag gråter.
Jag vill inte ha det så.
Jag vill somna av att jag är lycklig, vill vakna av att jag är lycklig.
Men det kommer nog aldrig bli så.
Jag vill ha dig.
Jag ska kämpa för att få dig!
Jag skiter i om det tar sekunder, minuter, timmar, dagar eller år.
Jag ger inte upp, för jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0