I Love Ben! <3

Vart ska jag börja?
Har haft världens bästa helg, med världens mest underbara kille!
I fredags träffades vi, myste galet mycket, och jag började gilla min älskade Ben mer&mer!
I lördags kväll gick vi på bio, "såg" Twilight.. vi pussades & kramades hela tiden, hur mysigt som helst!!
Och idag blev vi äntligen tillsammans! Hur härligt som helst, går inte att beskriva hur lycklig, glad & käääär jag är! Helt otroligt vad kär jag är i denna kille! Kommer aldrig släppa taget om honom, det kan jag lova er! :)
11-12-2011 Jag Älskar Dig Ben! <3



Kommentarer
Postat av: Ben

Du är världens bästa tjej, kommer aldrig släppa taget! Älskar dig oxå, mer än vad du någonsin kmr göra! ;)

2011-12-11 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0