Nice evening

hej!
just nu sitter jag hos min ena kusins pappa, i hans lya och har det trevligt :)
kom nyss in från att ha suttit ute på balkongen i hans lounge (stavning?) , mycket trevligt!
ska snart dra mot moster och sova.
imorgon blir det nog att dra in till stan tror jag, ska kolla om jag hittar lite nya kläder.
& snart börjar skolan, bara 3 veckor kvar, ska bli väldans ruligt och träffa vännerna igen :)
längtar ni till skolan?
nu ska jag gå och vara social med dom andra, så ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Aliciah.se

Ja jag skulle kunna fixa den adda mig på facebook Alicia Olsson (svartvit profilbild) eller maila mig!

2011-08-23 @ 06:37:39
URL: http://aliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0