Att försova sig andra skoldagen

heej sötnosar !
alltså kolla, jag ställde klockan på 07.00 igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig, vaknar jag av att den ringer? Nej! så har man såklart försovit sig 45 min så man kommer försent till skolan, andra dagen, bra jobbat angelica!
men jag kom i alla fall dit..
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, väntar på att tess slutar skolan, för sen ska jag dra till henne :) så får vi se
vad resten av dagen har att bjuda på, det är ju jätte fint väder, sommaren är inte riktigt slut än, bra vaa? :D





Kommentarer
Postat av: Aliciah.se

Maila bilder och vad det ska stå i headern så fixar jag! :D

2011-08-25 @ 15:03:09
URL: http://aliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0